2020 - Brujah - Rob Beckett

Applicant Name:
Rob Beckett
Applicant Email: Home Chronicle:

Introduction and Background:

I’ve been role playing for the last twenty five or twenty six years. My experience in RPGs include all of the old standbys; D&D, AD&D, SHADOWRUN, CYBERPUNK, GURPS (I miss this game) and quite a few others. I’ve been playing Vampire since 1991 when I first saw it on the shelf. I’ve been gaming in OWbN for about 21 (November 1998) years now. In that time I’ve played all of the standard clans and a couple of R/u characters.
I’ve learned a few things in my time with the org. Some of those are the things that you would expect, cooperation, the ability to communicate my ideas to a larger group of people, and how to concede a point when necessary. Other things I’ve learned are of a more personal nature. I’ve learned, in a large part thanks to people in the org, who I am as a person. My own personal strengths and weaknesses are more apparent to me now than they were those many years ago. As part of this continuing personal growth, we (my partner and I) have been seeking professional evaluation of the occasional difficulty that I have understanding and responding to social cues that others seem to grasp with no difficulty.

When I first came into OWbN I was amazed at the differences between how I’d perceived the game previously and how it was presented here. There were some adjustments I had to make. The Tremere were shown to have a significantly more rigid hierarchy than I’d ever considered, while clans like the Brujah and the Toreador seemed to be universally the same. Now, in 2018, I’m so very glad that I took the time to make that adjustment.

As the years go on, that thing we call genre continues to evolve, to leave the printed material behind. We have created a genre that is all our own and that in many ways is distinctly different from what the game designers gave us. That is especially true in some cases regarding Brujah genre. I’ve loved every minute of it.

Introduction and Background (Portuguese):

Primeiro, peço desculpas pela tradução para o português, desta vez tive que usar o Google Translate.

Eu tenho interpretado nos últimos vinte cinco ou vinte e seis anos. Minha experiência em RPGs inclui todas as antigas esperanças; D&D, AD&D, SHADOWRUN, CYBERPUNK, GURPS (eu sinto falta deste jogo) e muitos outros. Eu interpreto Vampire desde 1991, quando vi pela primeira vez na prateleira. Eu jogo no OWbN há cerca de 21 (novembro de 1998) anos. Nesse período, eu joguei todos os clãs padrão e alguns personagens R / u.
Aprendi algumas coisas no meu tempo com a organização. Algumas dessas são as coisas que você esperaria, cooperação, capacidade de comunicar minhas idéias a um grupo maior de pessoas e como conceder um ponto quando necessário. Outras coisas que aprendi são de natureza mais pessoal. Aprendi, em grande parte, graças às pessoas da organização, quem sou como pessoa. Minhas forças e fraquezas pessoais são mais aparentes para mim agora do que eram há muitos anos. Como parte desse contínuo crescimento pessoal, nós (meu parceiro e eu) procuramos uma avaliação profissional das dificuldades ocasionais que tenho para entender e responder às dicas sociais que outras pessoas parecem entender sem dificuldade.

Quando entrei na OWbN, fiquei surpreso com as diferenças entre como eu percebi o jogo anteriormente e como ele foi apresentado aqui. Houve alguns ajustes que tive que fazer. Os Tremere demonstraram ter uma hierarquia significativamente mais rígida do que eu já considerei, enquanto clãs como os Brujah e os Toreador pareciam universalmente iguais. Agora, em 2018, estou muito feliz por dedicar um tempo para fazer esse ajuste.

Com o passar dos anos, o que chamamos de gênero continua a evoluir, deixando o material impresso para trás. Criamos um gênero que é todo nosso e que, de várias maneiras, é distintamente diferente do que os designers de jogos nos deram. Isso é especialmente verdade em alguns casos no que diz respeito ao gênero Brujah. Adorei cada minuto.

Administrative Experience:

In my day to day life I have provided technical support to multiple international companies. This was a standard technical support role. Previously, I have helped to manage the telephone staff for the Techincal Support Queue of a worldwide ISP. I also provided training for the local office of this support queue. Training classes consisted of up to twenty-five people with three weeks of classroom time where they learn the essential skills necessary to troubleshoot issues with the service and software our parent company provides and two weeks of on the job training where they learn to put those skills to use.

I have managed a database of over 50,000 entries and ensured that, when modifications had to be made to this database, it was done in a manner that allowed the telephone team of a non-profit group for whom I worked to perform their duties without interruption. I’ve managed both retail locations and restaurants as well.

Currently, I am a full-time student working on my Master’s Degree in Religious Studies at the University of South Florida (I graduate in May 2020). I am a Teaching Assistant and responsible for working directly with students on their assignments, providing feedback on and grading those assignments. I also lecture.

In my gaming life, I’ve been the administrative storyteller for a number of WW based chronicles. These duties have included but not been limited to the organization of and management of character sheets, ensuring that appropriate learn times (for the games that have used them) have passed before experience points are allowed to be spent and planning/ensuring that the metaplot for the games in question continue apace.

I have been a ST and Narrator in Tampa Bay by Night and am currently an AST for that chronicle as well as the CM for Orlando: Magic Kingdom. Our chronicle has risen from only a couple of players to a larger and more stable player base. I’ve STed for and narrated for numerous troupe games ranging in genre From Vampire to Mage, to Wraith and Others.  I have something around a decade and a half STing and Narrating in OWbN games.  I also have 20 years of experience outside of OWbN. Much of that has been in troupe games, which has allowed me to see what works in and outside of One World by Night.

Coord Team Experience:

Malkavian Sub: 2008ish-2012 - Southeast sub, seers list mod.

Setite Sub: Late 2009-mid 2011 (This is approximate): Helped organize/restructure genre for the  Citizen Caste and assisted in writing the Cult Packet

Demon Coordinator: 2011- 2013 Term: Restructured how infernalism works in OWbN. Provided multiple packets (Infernalism, Baali and a Dark Thaum Packet called the Dark Grimoire). Assisted in Coordinating the Year of Fire. Got a lot of headaches =).

Brujah Changed Sub-coord 2014-2015 term: Wrote and implemented most aspects of the “Seasons of Change” storyline. Began work to organize the Changed into something more than a disparate group of individuals.

Brujah Coordinator 2016-2018 terms.
Moved away from “Justicar” being the primary NPC. We used other characters, primarily Carlak to advance the changes to genre that came during the two terms.
Lessened regulations on several combination disciplines.
Removed option for diablerie to “cure” the changed.
Provided a much-needed update to the Brujah Genre Packet.
Incorporated players into the packet creation process,
Provided “thank you” to players by using their submitted photos as character art in the packet.
Created a new Coord managed email list to provide better communication for characters.
Created Brujah Assembly Facebook group to enhance communication between players and the Brujah office.
Maintained an “open door” policy with my players in an effort to give them more direct contact with the coord’s office and so that they could feel both listened to and that they were part of the process. This was managed through consistently rapid email replies, multiple chat platforms and the Brujah Assembly FB group.

Administrative Experience (Portuguese):

No meu dia a dia, forneci suporte técnico a várias empresas internacionais. Essa era uma função padrão de suporte técnico. Anteriormente, eu ajudei a gerenciar a equipe telefônica da fila de suporte técnico de um ISP mundial. Também forneci treinamento para o escritório local desta fila de suporte. As aulas de treinamento consistiam em até vinte e cinco pessoas, com três semanas de aula, onde aprendiam as habilidades essenciais necessárias para solucionar problemas com o serviço e o software fornecido pela empresa-mãe e duas semanas de treinamento no local de trabalho, onde aprendem a colocar essas habilidades. usar.

Gerenciei um banco de dados com mais de 50.000 entradas e assegurei que, quando fossem necessárias modificações nesse banco de dados, isso fosse feito de maneira a permitir que a equipe telefônica de um grupo sem fins lucrativos, para quem trabalhei, desempenhasse suas tarefas sem interrupção . Também gerenciei lojas e restaurantes.

Atualmente, sou estudante em tempo integral trabalhando no Mestrado em Estudos Religiosos da Universidade do Sul da Flórida (me formei em maio de 2020). Sou Assistente de Ensino e responsável por trabalhar diretamente com os alunos em suas tarefas, fornecendo feedback e classificando essas tarefas. Eu também dou palestras.

Na minha vida de jogador, fui o contador de histórias administrativo de várias crônicas da WW. Essas tarefas incluíram, mas não se limitaram, à organização e gerenciamento das fichas de personagens, garantindo que os tempos de aprendizado apropriados (para os jogos que os usaram) tenham passado antes que os pontos de experiência pudessem ser gastos e planejando / garantindo que a metaplot para os jogos em questão continuam em ritmo acelerado.

Eu fui ST e Narrador em Tampa Bay by Night e atualmente sou um AST para essa crônica, bem como o CM de Orlando: Magic Kingdom. Nossa crônica passou de apenas alguns jogadores para uma base de jogadores maior e mais estável. Procurei e narrei para vários jogos de trupe que variam no gênero De Vampiro a Mago, a Wraith e outros. Eu tenho algo em torno de uma década e meia STing and Narrating in OWbN games. Eu também tenho 20 anos de experiência fora da OWbN. Muito disso ocorreu em jogos de trupe, o que me permitiu ver o que funciona dentro e fora do One World by Night.

Coord Team Experiência:

Malkavian Sub: 2008ish-2012 - Sub do sudeste, lista de videntes mod.

Setite Sub: final de 2009 a meados de 2011 (Isto é aproximado): Ajudou a organizar / reestruturar o gênero da Citizen Caste e ajudou a escrever o Cult Packet

Coordenador de demônios: 2011-2013 Termo: Reestruturado como o infernalismo funciona no OWbN. Forneceu vários pacotes (Infernalism, Baali e um Dark Thaum Packet chamado Dark Grimoire). Auxiliado na Coordenação do Ano do Fogo. Tenho muitas dores de cabeça =).

Brujah alterou o termo sub-coord 2014-2015: Escreveu e implementou a maioria dos aspectos da história de "Seasons of Change". Começou o trabalho para organizar os Alterados em algo mais do que um grupo díspar de indivíduos.

Termos do Coordenador de Brujah 2016-2018.
Afastado de “Justicar”, sendo o NPC principal. Usamos outros personagens, principalmente Carlak, para avançar nas mudanças de gênero que ocorreram durante os dois termos.
Regulamentos diminuídos em várias disciplinas combinadas.
Removida a opção do diablerie para "curar" o alterado.
Forneceu uma atualização muito necessária para o pacote de gênero Brujah.
Jogadores incorporados no processo de criação de pacotes,
Agradeceu aos jogadores usando as fotos enviadas como arte dos personagens no pacote.
Criou uma nova lista de e-mails gerenciados pelo Coord para fornecer uma melhor comunicação para os personagens.
Criou o grupo no Facebook da Assembléia de Brujah para aprimorar a comunicação entre os jogadores e o escritório de Brujah.
Mantive uma política de “porta aberta” com meus jogadores, em um esforço para proporcionar a eles um contato mais direto com o escritório da coordenadora, para que eles pudessem se sentir ouvidos e que fizessem parte do processo. Isso foi gerenciado através de respostas rápidas e consistentes por e-mail, várias plataformas de bate-papo e o grupo Brujah Assembly FB.

Personal Statement:

Gaming with OWbN has been my primary hobby for more than two decades. I have enjoyed giving back to the org as both a sub coord and a coord and would like to continue doing so.

Personal Statement (Portuguese):

Jogar com o OWbN é meu hobby principal há mais de duas décadas. Eu gostei de retribuir à organização como subcoordenadora e coordenadora e gostaria de continuar fazendo isso.

Goals:

I would like to continue working to advance Brujah genre. In the 2016 term, we updated the basic genre material and started catching the printed owbn canon up with changes that have occurred. This year I’m looking to provide new genre material in the form of a factions packet. This was due in 2017 and due to certain real life occurrences was unable to be completed. This is a high priority for me moving into the next term.

I would like also to work once again toward having an open and friendly interaction between the players of Brujah characters. During the 2016-2018 terms the interaction both IC and OOC was regular and generally good-spirited. We worked hard to maintain an atmosphere free of toxicity among the players and overall we saw a general increase in the level of fun, both at game and in ooc time with our players. In the last two years, the ooc communication seems to have become less of a priority (almost no traffic on the Assembly FB group for example) and that is, I believe, less than ideal. It is important to me to build that level of player cameraderie back up.

Communication -

I strive to provide easy access to STs, CMs and Players. I maintain an open door policy via google hangouts (cimitiere@gmail.com) and facebook
( https://www.facebook.com/groups/986788288100517/ ). I seek player input so that I and my team can provide the best experience possible to people choosing to play Brujah.

Additionally, I am happy to say that I maintained, on average, about a three day turn around on email correspondence while holding office. I plan to maintain that same level of response to other members of the org.

Goals (Portuguese):

Eu gostaria de continuar trabalhando para promover o gênero Brujah. No período de 2016, atualizamos o material do gênero básico e começamos a acompanhar o cânone do owbn impresso com as mudanças que ocorreram. Este ano, pretendo fornecer um novo material de gênero na forma de um pacote de facções. Isso ocorreu em 2017 e, devido a certas ocorrências da vida real, não foi possível concluir. Essa é uma alta prioridade para mim, para o próximo mandato.

Gostaria também de trabalhar mais uma vez para ter uma interação aberta e amigável entre os jogadores dos personagens de Brujah. Durante os termos de 2016-2018, a interação entre CI e CO foi regular e geralmente de bom humor. Nós trabalhamos duro para manter uma atmosfera livre de toxicidade entre os jogadores e, no geral, vimos um aumento geral no nível de diversão, tanto no jogo quanto no tempo de jogo com nossos jogadores. Nos últimos dois anos, a comunicação ooc parece ter se tornado menos prioritária (quase nenhum tráfego no grupo FB da Assembléia, por exemplo) e isso é, acredito, menos do que ideal. É importante para mim aumentar esse nível de câmera de jogador.

Comunicação -

Esforço-me para fornecer acesso fácil a STs, CMs e Players. Eu mantenho uma política de portas abertas por meio do google hangouts (cimitiere@gmail.com) e facebook
(https://www.facebook.com/groups/986788288100517/). Busco informações dos jogadores para que eu e minha equipe possamos oferecer a melhor experiência possível para as pessoas que escolhem jogar Brujah.

Além disso, fico feliz em dizer que mantive, em média, cerca de três dias de resposta na correspondência por e-mail enquanto mantinha o cargo. Pretendo manter esse mesmo nível de resposta para outros membros da organização.